فایل باز

تحقیق و پروپزال

فایل باز

تحقیق و پروپزال

تحقیق درس ترویج و مشارکت مردمی

تحقیق درس ترویج و مشارکت مردمی

تحقیق-درس-ترویج-و-مشارکت-مردمی

دانلود تحقیق با موضوع درس ترویج و مشارکت مردمی،
در قالب pdf و در 71 صفحه.


بخشی از متن تحقیق:
اداره ترویج، به منظور انتقال اطلاعات و دانش فنی کشاورزی به بهره برداران، به منظور افزایش سطح معلومات بهره برداران مربوطه در زیر بخش های کشاورزی، با هدف افزایش بهره وری در مصرف منابع تولید و بهبود کمی و کیفی تولیدات کشاورزی، وظیفه مند شده است.

پروژه های اجرایی، جهت تحقق اهداف عبارت اند از …
دانلود فایل

تحقیق تحول واکنش اجتماعی در قبال بزهکاری اطفال

تحقیق تحول واکنش اجتماعی در قبال بزهکاری اطفال

تحقیق-تحول-واکنش-اجتماعی-در-قبال-بزهکاری-اطفال

دانلود تحقیق با موضوع تحول واکنش اجتماعی در قبال بزهکاری اطفال،
در قالب  pdf و در 35 صفحه.



بخشی از متن تحقیق:
بزهکاری اطفال و نوجوانان امروزه در سطح وسیعی، به عنوان یکی از مشکلات و دغدغه های کشورهای مختلف تلقی شده و روند رو به رشدی را پشت سر می گذارد.

در پایان جنگ جهانی دوم، بزهکار اطفال تا اندازه ای روبه کاهش نهاده بود. اما مجدداً رو به افزایش نهاد و درصد قابل ملاحظه ای از اطفال و نوجوانان در ورطه بزهکاری غوطه ور گردیدند …
دانلود فایل

تحقیق ترفندهای محوطه سازی در طراحی فضای سبز

تحقیق ترفندهای محوطه سازی در طراحی فضای سبز

تحقیق-ترفندهای-محوطه-سازی-در-طراحی-فضای-سبز

دانلود تحقیق با موضوع ترفندهای محوطه سازی در طراحی فضای سبز،
در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
در هنگام استفاده از مصالح در محوطه سازی پارک ها و باغات، نیاز به توجه تکنیکی در این خصوص وجود دارد. مثلاً استفاده از کالار سیمان در پارک ها که امروزه رایج شده و بسیاری از جنبه های زیبا شناختی آن ها را نابود ساخته است. زیرا سیمان از نظر ساختار، بسیار ناپایدار است. هنگامی که اولین برف می بارد، بسیار شاداب و پرطراوت به نظر می رسد، اما پس از آن کیفیت خود را از دست می دهد. 

دومین مساله این است که برف، سمبل پاکی و عفت است و این در حالی است که سیمان و بتن، معنای وحشت و خشونت را به انسان القا می کند. بنابراین از سیمان و بتن، می بایست در مکان هایی از پارک که در معرض دید نیستند، مورد استفاده قرار گیرد. 

در مقابل سنگ نشان دهنده استحکام، وحدت و جاودانگی است. سنگ در بسیاری از ادیان مقدس است. مثلاً در دین اسلام سنگ سیاهی که در کعبه زائرین آن را می بوسند و معتقدند که از بهشت آمده و در هنگام نزول از آسمان به رنگ سفید بوده، اما در اثر گناهانی که بشر مرتکب شده، سیاه شده است …

دانلود فایل

تحقیق نفوذپذیری و دوام بتن

تحقیق نفوذپذیری و دوام بتن

تحقیق-نفوذپذیری-و-دوام-بتن

دانلود تحقیق با موضوع نفوذپذیری و دوام بتن،
در قالب  word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
بتن در 80 سال گذشته، در بسیاری از رشته های ساختمانی کاربرد داشته و با عمر مفید طولانی خود، مصالح با دوامی را به اثبات رسانده است. 

به هر حال بتن، در پروژه های صنعتی به کار برده شده و در معرض شرایط بسیار سخت محیطی قرار گرفته و صدمات ساختاری و کاربردی را در طول عمر خود نشان داده است که این صدمات از 3 منبع اصلی سرچشمه گرفته اند …
دانلود فایل